مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 مرداد 1400 ساعت 09:302021-07-29بين الملل

درخواست استقرار نیروهای روسیه در سراسر مرز ارمنستان با جمهوری آذربایجان


کفیل نخست وزیر ارمنستان امروز در نشست کابینه این کشور خواستار استقرار نیروهای روسیه در سراسر مرز میان این کشور با جمهوری آذربایجان شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، وزارت دفاع ارمنستان دیروز در بیانیه ای اعلام کرد که در پی درگیری های آغاز شده از بامداد امروز چهارشنبه در منطقه مرزی شمال شرق، سه نظامی این کشور کشته و دو تن دیگر زخمی شدند.

طبق بیانیه وزارت دفاع ارمنستان؛ در نتیجه بمباران نیروهای مسلح جمهوری آذربایجان، سه نظامی ارمنستان در محدوه مرزهای ارمنستان کشته و دو تن دیگر زخمی شدند.

درگیری ها همچنان ادامه دارد.

پیشتر وزارت دفاع ارمنستان در بیانیه ای اعلام کرده بود که در ساعت 3:40 بامداد دیروز (به وقت محلی)، نظامیان آذربایجانی با نقض آتش بس در منطقه مرزی شمال شرق، دست به حمله زدند.

این در حالی است که جیحون بایراموف وزیر خارجه جمهوری آذربایجان پیشتر از رویکردها و مواضع اخیر همسایه خود، ارمنستان، به شدت انتقاد کرده بود.

وی مدعی شده بود که باکو در حال انجام اقدامات لازم برای اطمینان از صلح پایدار در منطقه است و تمام گام ها را برای پیمان صلح برداشته است.

روابط میان دو جمهوری پیشین اتحاد جماهیر شوروی سابق (ارمنستان و جمهوری آذربایجان) از سال 1991 و در پی ورود نظامیان ارمنستان به منطقه قره باغ رو به تیرگی گرایید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست استقرار نیروهای روسیه در سراسر مرز ارمنستان با جمهوری آذربایجان

درخواست استقرار نیروهای روسیه در سراسر مرز ارمنستان با جمهوری آذربایجان