مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 مرداد 1400 ساعت 09:302021-07-29پزشكي

ورود اولین محموله واکسن کرونا به کشور توسط بخش خصوصی و تحویل آن به وزارت بهداشت


شرکت کوبل دارو پس از اخذ مجوزهای لازم از سازمان غذا و دارو، اولین محموله واکسن کرونا بخش خصوصی از شرکت آسترازنکا را، شامگاه چهارشنبه 6 مرداد ماه در فرودگاه امام خمینی تهران به مسئولان وزارت بهداشت تحویل داد.

- شرکت کوبل دارو در اولین مرحله، تعداد 315 هزار دوز واکسن آسترازنکا که بصورت تحت لیسانس، در شرکت R-Pharm روسیه با نام تجاری R-Covi تولید شده است را تامین نمود و شامگاه چهارشنبه 6 مرداد ماه تمامی این محموله را پس از انجام تشریفات گمرکی در فرودگاه امام خمینی تهران به مسئولان وزارت بهداشت تحویل داد.

با توجه به اهمیت موضوع، فرایند انبارش، توزیع و تزریق واکسن کماکان توسط این وزارتخانه انجام خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازاقتصادآنلاین، با توجه به شرایط کنونی کشور از نظر شیوع ویروس کرونا و نرخ پایین واکسیناسیون، میزان تامین شده توسط این شرکت در اولین گام، محدود می باشد؛ اما امید است با ادامه تلاش های این شرکت و همکاری فعالان بخش خصوصی و دولت، در آینده نزدیک مقادیر قابل توجهی از واکسن جهت رفع نیاز هموطنان تامین گردد.

با توجه به اهمیت تامین به موقع واکسن کووید-19 در اوضاع بحرانی پاندمی ویروس کرونا، در کنار مکانیزم کووکس ( COVAX) ، شرکت آسترازنکا با بیش از10 تولیدکننده معتبر واکسن با ظرفیت تولید بالا در سراسر دنیا، توافقاتی انجام داده است که هر ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود اولین محموله واکسن کرونا به کشور توسط بخش خصوصی و تحویل آن به وزارت بهداشت

ورود اولین محموله واکسن کرونا به کشور توسط بخش خصوصی و تحویل آن به وزارت بهداشت