مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 مرداد 1400 ساعت 11:352021-07-27سياسي

نماز جمعه وام دار هیچ حزب و فردی نیست


در حالی امروز 42 سالگی نماز جمعه ورامین را شاهد هستیم که عوامل برگزاری نماز جمعه و امام جمعه این شهرستان از حال و هوای برگزاری نماز جمعه در این شهر می گویند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا ، پنجم مردادماه مقارن با سالگرد اقامه اولین نماز جمعه در نظام جمهوری اسلامی به امر امام راحل و به امامت آیت الله طالقانی است، سنگری که در طول 42 سال گذشته همواره خنثی کننده بسیاری از توطئه های دشمنان انقلاب اسلامی بوده است.

اگر چه در ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی در مراکز استان ها و برخی شهرستان های کشور نماز جمعه اقامه می شد ، اما امروز به برکت استقرار نظام اسلامی در دور افتاده ترین نقاط کشور نیز سنگر عبادی و سیاسی جمعه در راستای اهداف انقلاب اسلامی قدم برمی دارد.

آیت الله سید مرتضی محمودی گلپایگانی که بیش از 42 سال در شهرستان ورامین حضور داشته و منشاء بسیاری از اقدامات انقلابی و فرهنگی در این شهرستان بوده است ، در خصوص این حضور در گفت وگو با خبرنگار ایسنا بیان کرد: بنده با عنایت ویژه امام راحل به عنوان امام جمعه شهرستان ورامین انتخاب شدم و امروز 42 سال است که در ورامین قهرمان ، نماز جمعه اقامه می شود و مردم انقلابی ، مجاهد و قهرمان این شهرستان همواره حضوری پرشور در این همایش بزرگ و سنگر انقلاب داشته اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماز جمعه وام دار هیچ حزب و فردی نیست

نماز جمعه وام دار هیچ حزب و فردی نیست