مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 مرداد 1400 ساعت 08:252021-07-27اقتصادي

خروج خریداران بین المللی از بازار مسکن آمریکا/ چینی ها وارد شدند


در طول یک سال اول پاندمی کرونا موجی از شهروندان آمریکایی به خرید مسکن رو آوردند اما خریداران بین المللی کاملاً معکوس این روند را دنبال کردند و از بازار مسکن آمریکا خارج شدند.

-   به گزارش سایت قطره و به نقل ازموجی از شهروندان آمریکایی به خرید مسکن رو آوردند اما خریداران بین المللی کاملاً معکوس این روند را دنبال کردند و از بازار مسکن آمریکا خارج شدند.

طبق داده های اتحادیه ملی مشاوران املاک آمریکا، میزان فروش مساکن آمریکا به خریداران خارجی در بازه آوریل 2020 تا مارس 2021 با سقوطی 31 درصدی روبرو شده است.

خریداران بین المللی در این بازه 107 هزار مسکن در آمریکا خریده اند که این کمترین میزان از لحاظ تعداد مسکن و همچنین از لحاظ ارزش دلاری آن از سال 2011 تا کنون بوده است.

لاورنس یون، اقتصاددان ارشد اتحادیه ملی مشاوران املاک آمریکا می گوید: با توجه به قرنطینه های وضع شده برای مقابله با پاندمی کرونا و محدودیت های مسافرتی ناشی از آن کاهش شدید خرید مسکن از سوی خارجی ها تعجبی ندارد.

در این میان خریداران چینی بسیار جالب توجه هستند.

از اوایل دهه گذشته چین به برترین خریدار خارجی مسکن آمریکا تبدیل شده است.

میزان خرید مسکن آمریکایی توسط این گروه از خریداران در دوره ریاست جمهوری ترامپ کاهش یافت اما حالا به نظر می رسد که خریداران چینی دوباره به این بازار بازگشته اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خروج خریداران بین المللی از بازار مسکن آمریکا/ چینی ها وارد شدند

خروج خریداران بین المللی از بازار مسکن آمریکا/ چینی ها وارد شدند