مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 مرداد 1400 ساعت 08:052021-07-27اقتصادي

سهم 30 درصدی مصرف برق خانگی در تهران


عضو شورای شهر تهران درباره لایحه ساختمان سبز و معماری پایدار گفت: ضرورت نخست در مورد ساختمان سبز در شهر تهران، مصرف بالای انرژی و آب در شهر تهران است که الزامی می سازد الگوی ساخت را در بخش خصوصی به سمت بهینه سازی مصرف هدایت کنیم.

- عضو شورای شهر تهران درباره لایحه ساختمان سبز و معماری پایدار گفت: ضرورت نخست در مورد ساختمان سبز در شهر تهران، مصرف بالای انرژی و آب در شهر تهران است که الزامی می سازد الگوی ساخت را در بخش خصوصی به سمت بهینه سازی مصرف هدایت کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید آرش حسینی میلانی در سیصد و چهاردهمین جلسه صحن علنی شورای شهر تهران درباره لایحه ساختمان سبز و معماری پایدار به مقررات بالادستی اشاره کرد و اظهار داشت: دستورالعمل های بالادستی و قوانین متعددی وجود دارد که کلیه دستگاه ها از جمله شهرداری را ملزم می سازد که گام جدی درباره بهینه سازی مصرف انرژی و اصلاح الگوی مصرف بردارد.

این عضو هیات رییسه شورای شهر با بیان اینکه امسال با مشکل قطعی برق روبرو بودیم، تصریح کرد: مصرف برق خانگی در شهر تهران سهم 30 درصدی دارد و هرچه به سمت بهینه سازی مصرف انرژی در ساختمان ها برویم، به کاهش شدت مصرف انرژی در ساختمان ها کمک می کنیم و این مسأله میسر نمی شود جز اینکه زمینه صدور شناسنامه مصرف انرژی ساختمان فراهم شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سهم 30 درصدی مصرف برق خانگی در تهران

سهم 30 درصدی مصرف برق خانگی در تهران