مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 مرداد 1400 ساعت 06:352021-07-27سياسي

چهارمین باجه دفتر خدمات قضایی در کردستان بهره برداری شد


معاون فناوری اطلاعات و برنامه ریزی دادگستری کل استان کردستان گفت: چهارمین باجه دفتر خدمات قضایی در کردستان بهره برداری شد.

- به گزارش  خبرگزاری فارس از سنندج، علی رشیدی در مراسم افتتاح باجه دفتر خدمات قضایی و ملاقات تصویری الکترونیکی در زندان شهرستان مریوان، اظهار کرد: در راستای تحقق برنامه های طرح تحول قوه قضاییه باجه دفتر خدمات قضایی الکترونیکی و باجه ملاقات تصویری الکترونیکی زندان شهرستان مریوان افتتاح و به بهره برداری رسید.

وی خاطرنشان کرد: باجه دفتر خدمات قضایی زندان مریوان چهارمین باجه خدمات قضایی زندان های استان به است و تمام خدمات الکترونیکی که در دفاتر خدمات قضایی ارائه می شود از جمله تنظیم دادخواست، تهیه لوایح، درخواست تجدیدنظرخواهی و غیره به زندانیان ارائه می شود.

معاون فناوری اطلاعات و برنامه ریزی دادگستری کل استان کردستان در خصوص دفتر ملاقات تصویری الکترونیکی زندان تصریح کرد: شیوه ملاقات الکترونیک زندانیان با خانواده هایشان در بستر امن سامانه های زندانی ارسال می شود و آنها با وارد کردن نام کاربری و رمز ورود وارد پایگاه الکترونیک قوه قضاییه شده و ملاقات تصویری خود را برقرار می کنند و در مدت زمان تعیین شده امکان ملاقات صوتی و تصویری مهیا می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چهارمین باجه دفتر خدمات قضایی در کردستان بهره برداری شد

چهارمین باجه دفتر خدمات قضایی در کردستان بهره برداری شد