مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 مرداد 1400 ساعت 05:102021-07-27سياسي

ظرفیت بیمارستان صحرایی اصفهان درحال تکمیل است


رییس بیمارستان شهید صدوقی اصفهان با اشاره به بستری 90 بیمار مبتلا به کووید در بیمارستان صحرایی اصفهان، گفت: ظرفیت این بیمارستان تقریبا تکمیل شده است.

- ایسنا/اصفهان رییس بیمارستان شهید صدوقی اصفهان با اشاره به بستری 90 بیمار مبتلا به کووید در بیمارستان صحرایی اصفهان، گفت: ظرفیت این بیمارستان تقریبا تکمیل شده است.

سیدرضا مرتضویان در گفت و گو با ایسنا، در مورد وضعیت بیمارستان صحرایی اصفهان در موج پنجم کرونا و افزایش تعداد بیماران بستری، اظهار کرد: بیمارستان صحرایی اصفهان در دوران همه گیری کرونا فعال بود و در این مدت هیچ وقت تعطیل نشد.

البته فراز و فرودهایی داشت و زمانی که پیک ها را پشت سر می گذاشتیم، تعداد بیماران بستری در این بیمارستان کاهش می یافت و به حدود 20 بیمار می رسید.

وی ظرفیت بیمارستان صحرایی اصفهان را یکصد بیمار بستری اعلام کرد و افزود: ظرفیت بیمارستان هم اکنون حدود 90 بیمار بستری است و این ظرفیت تقریبا تکمیل است.

رییس بیمارستان شهید صدوقی اصفهان خاطرنشان کرد: امکانات و تجهیزات برای این تعداد بیمار بستری در بیمارستان صحرایی اصفهان داریم و تخت بستری، مانیتورینگ، دستگاه های تنفسی و اکسیژن ساز فراهم است، نیروهای بیمارستان شهید آیت الله صدوقی نیز در این بیمارستان مشغول خدمت رسانی هستند و خدمات لازم به بیماران ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظرفیت بیمارستان صحرایی اصفهان درحال تکمیل است

ظرفیت بیمارستان صحرایی اصفهان درحال تکمیل است