مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 مرداد 1400 ساعت 04:052021-07-27حوادث

سقوط مرگبار کامیون تانکر حمل آب به عمق دره


سقوط یک دستگاه کامیون تانکر حمل آب به انتهای دره 8 متری، منجر به مرگ راننده این وسیله نقلیه شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، رییس سازمان آتش نشانی شیراز اظهار داشت: همزمان با رخداد این حادثه و تماس با سامانه 125 مبنی بر سقوط یک دستگاه کامیون تانکر به انتهای دره ای در جاده شیراز - دشت ارژن ( بعد از دو راهی سیاخ دارنگون)، ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی شیراز بی درنگ آتش نشانان ایستگاه های 14 و 17 را به همراه گروه امداد و نجات ساعت 17:15 عصر امروز به محل حادثه روانه کرد.

محمد هادی قانع، در این باره گفت: یک دستگاه خودرو کامیون تانکر حامل آب حین حرکت در مسیر خاکی در ارتفاعات سیاخ دارنگون، ناگهان از مسیر اصلی خارج شده و به انتهای دره حاشیه جاده سقوط کرده بود.

وی ادامه داد: در این حادثه، کامیون به عمق 8 متری دره سقوط کرده بود که نیروهای آتش نشانی پس از حضور در محل با تجهیزات مخصوص خود را به عمق دره رساندند.

رییس سازمان آتش نشانی شیراز  با اشاره به اینکه راننده این خودرو در زمان حضور تیم عملیاتی، خارج از کابین خودرو قرار داشت  و به شدت مصدوم شده بود، افزود: آتش نشانان پس از ایمن سازی کامل محل حادثه، راننده میانسال خودرو را با استفاده از برانکارد و تجهیزات ویژه به سطح زمین انتقال داده و به منظور انجام معاینات پزشکی تحویل کادر پزشکی او


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سقوط مرگبار کامیون تانکر حمل آب به عمق دره

سقوط مرگبار کامیون تانکر حمل آب به عمق دره