مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 مرداد 1400 ساعت 08:302021-07-26اقتصادي

آب مشترکان پرمصرف پایتخت قطع می شود


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران گفت: آب مشترکان پرمصرف پایتخت قطع می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبین 10 تا 15 درصد بیشتر شده است.

وی پیک لحظه ای مصرف آب در تهران را 45 میلیون لیتر در ثانیه اعلام کرد و گفت: مدیریت فشار شبکه توزیع و کاهش فشار خروجی فشارشکن ها در شب، یکی از اقدامات فنی این شرکت در چارچوب مدیریت تنش آبی در تهران بوده است.

مدیرعامل آبفای استان تهران همچنین اصلاح نقاط مشکل دار شبکه آبرسانی با مدیریت فشار، نشت یابی (نشت نامریی) 1056 کیلومتر خطوط انتقال و توزیع و 128 هزار و 240 رشته انشعاب، بازدید، مانور و رفع نشت 580 هزار شیر آبرسانی، پیمایش و قطع انشعاب های غیرمجاز فضای سبز شهرداری را از مهم ترین اقدامات فنی در مقابله با کمبود آب این استان عنوان کرد.

بختیاری با اشاره به تمرکز بر شناسایی، قطع و تبدیل انشعاب های غیرمجاز در چارچوب کاهش مصرف افزود: تنها در سه ماه ابتدایی امسال 5439 رشته انشعاب غیرمجاز آب در سطح استان تهران شناسایی شده که 2583 رشته انشعاب پس از اخذ جریمه و طی مراحل قانونی خرید انشعاب به مجاز تبدیل و 1290 رشته انشعاب به صورت کامل قطع و متخلفان جریمه شدند.

وی به بخشنامه ویژه رعایت الزامات و بهینه سازی مصرف آب در سطح ساختمان های اداری اشاره کرد و افزود: در همین زمینه نصب لوازم کاهنده مصرف آب در اماکن عمومی و دولتی و ممیزی مصرف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آب مشترکان پرمصرف پایتخت قطع می شود

آب مشترکان پرمصرف پایتخت قطع می شود