مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 مرداد 1400 ساعت 13:402021-07-25سياسي

اجرای 22 ویژه برنامه سالروز اقامه نخستین نماز جمعه در سرخه


امام جمعه سرخه از اجرای 22 عنوان برنامه به مناسبت گرامیداشت سالروز اقامه نخستین نماز جمعه بعد از پیروزی انقلاب در روز پنجم مردادماه سال 58 در این شهرستان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سرخه، حجت الاسلام مصطفی فاطمی بصیر عصر امروز در نشست خبری که با حضور جمعی از خبرنگاران در دفتر امام جمعه سرخه برگزار شد، اظهار کرد: روز جمعه پنجم مردادماه سال 1358 نخستین نماز جمعه تهران بعد از پیروزی انقلاب اسلامی به امامت مرحوم آیت الله سیدمحمود طالقانی در دانشگاه تهران اقامه شد.

  وی افزود: به همین مناسبت اجرای ویژه برنامه های متنوع و متعددی با عنوان نماز جمعه همیشه مردمی، همیشه انقلابی در سرخه در دستور کار قرار گرفته است که برخی از این برنامه ها به دلیل مقارنت با ایام دهه ولایت از عید قربان آغاز شده و برگزاری آن تا روز عید غدیر خم ادامه دارد.

امام جمعه سرخه از جمله این برنامه ها را برگزاری جلسه شورای فرهنگ عمومی با موضوع راه های ارتقای سطح کیفی نمازجمعه، برپایی مراسم اختتامیه دوره آموزشی 9 ماهه مبانی کلامی- فقهی ولایت فقیه با موضوع مبانی فقهی- حکومتی نمازجمعه، ارسال پیامک ویژه هفته نماز جمعه با شعار همیشه مردمی-همیشه انقلابی ، شرکت اعضای ستاد نماز جمعه به همراه مدیران اجرایی سرخه در مراسم غبارروبی و گلباران قبور مطهر شهدا در روز پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای 22 ویژه برنامه سالروز اقامه نخستین نماز جمعه در سرخه

اجرای 22 ویژه برنامه سالروز اقامه نخستین نماز جمعه در سرخه