مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 مرداد 1400 ساعت 09:402021-07-25حوادث

دستگیری سارق و کشف 48 فقره سرقت در کرمان


فرمانده انتظامی شهرستان کرمان از دستگیری یک سارق حین ارتکاب جرم و کشف 48 فقره سرقت در عملیات ماموران کلانتری 23 این فرماندهی خبر داد.

- ایسنا/کرمان فرمانده انتظامی شهرستان کرمان از دستگیری یک سارق حین ارتکاب جرم و کشف 48 فقره سرقت در عملیات ماموران کلانتری 23 این فرماندهی خبر داد.

سرهنگ مهدی پور امینایی امروز سوم مردادماه اظهار کرد: ماموران کلانتری 23 شهر کرمان هنگام گشت زنی های هدفمند به یک نفر که در حال سرقت سیم های برق فشار قوی بود برخورد کردند.

وی افزود: سارق با دیدن پلیس به وسیله یک دستگاه خودرو اقدام به فرار کرد که پس از تعقیب و مراقبت نهایتاً با تلاش پلیس خودرو توقیف و سارق نیز دستگیر شد.

پورامینایی در ادامه بیان کرد: سارق دستگیر شده در تحقیقات تخصصی پلیس به 40 فقره سرقت سیم برق فشار قوی، چهار فقره سرقت دوچرخه و چهار فقره سرقت منزل در شهرستان کرمان اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان در پایان با اشاره تحویل سارق به مرجع قضایی خاطر نشان کرد: شهروندان ضمن رعایت هشدارهای انتظامی و آموزش های پیشگیرانه پلیس در حوزه سرقت، در صورت مشاهده هرگونه عمل مشکوک و مجرمانه سریعاً موضوع را از طریق پل ارتباطی 110 به اطلاع پلیس برسانند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری سارق و کشف 48 فقره سرقت در کرمان

دستگیری سارق و کشف 48 فقره سرقت در کرمان