مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 مرداد 1400 ساعت 06:452021-07-25بين الملل

کارزار بین المللی مقامات صهیونیست برای مقابله با جنبش تحریم شهرک سازی


اسحاق هرتزوگ، رییس جدید اسراییل برخلاف مواضع رهبران سابق و کنونی حزب «کارگر» در برخورد با تمام آنچه مربوط به شهرک های یهودی نشین می شود، تصمیم گرفت وضعیت سیاسی را به وضعیت امنیتی تبدیل کند و تحریم شهرک سازی در کرانه باختری توسط شرکت «بن و جری» را اقدامی .

- اسحاق هرتزوگ، رییس جدید اسراییل برخلاف مواضع رهبران سابق و کنونی حزب کارگر در برخورد با تمام آنچه مربوط به شهرک های یهودی نشین می شود، تصمیم گرفت وضعیت سیاسی را به وضعیت امنیتی تبدیل کند و تحریم شهرک سازی در کرانه باختری توسط شرکت بن و جری را اقدامی برای "حمایت از تروریسم" بداند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روزنامه ایندیپندنت، هرتزوگ در اظهاراتش اشاره به راه اندازی یک کمپین بین المللی به رهبری نفتالی بنت، نخست وزیر اسراییل به منظور مقابله با تصمیم شرکت بن و جری کرد.

نخست وزیر اسراییل در نخستین اقدامات این کمپین، نشستی را با سفرای شماری از کشورها در ایالات متحده و سازمان ملل متحد برگزار کرد و طی آن تصمیم شرکت بن و جری را ایستان در کنار جنبش حماس و حمایت از آن جنبش دانست.

در همین حال، نخست وزیر اسراییل با آلن جوب، مدیر عامل شرکت یونیلیور و همچنان با صاحب شرکت بین المللی بن و جری صحبت کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارزار بین المللی مقامات صهیونیست برای مقابله با جنبش تحریم شهرک سازی

کارزار بین المللی مقامات صهیونیست برای مقابله با جنبش تحریم شهرک سازی