مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 مرداد 1400 ساعت 05:052021-07-25اجتماعي

کرمانشاه؛ سرزمین عجایب هزارگانه


کرمانشاه سرزمینی است پر از راز و رمزهای افسانه ای و تاریخی.

سرزمینی که در آن عظمت کوه های سربه فلک کشیده اش، جنگل های زیبای بلوطش، خروش رودخانه ها و جوشش سراب هایش، - آب و هوای چهار فصلش و وقار مردمان میهمان نوازش دل هر رهگذر را می برد.

شکوه تاریخ پر فراز و نشیب ایران زمین را می توان در این دیار باستانی دید.

دیاری که یکی از نخستین زیستگاه های بشری است و ردپایی از تمامی دوران زندگی انسان ها از عصر حجر تا عصر اخیر را در دل خود جای داده و چه بسا پادشاهان بزرگی که در آن حکمرانی و فخر فروشی کرده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پرده تاریخ پر از افتخار این سرزمین کوچک را کمی که کنار بزنیم، پنجره ای از زیباترین پدیده های خداوندی پیش رویمان باز می شود.

می توان دست ها را به سوی این ناب ترین آفریده های الهی دراز کرد و با لمس طبیعت بکر و پر از زیبایی کرمانشاه روح خسته از مشغله های زندگی را لطیف کرد و رنگ آرامش واقعی را برای لحظاتی به چشم دید.

کرمانشاه دیاری سرشار از جاذبه های رنگارنگ است و برای کسانی که دلشان سفری متنوع می خواهد، سفر کردن به این سرزمین لذت بخش و متنوع خواهد بود؛ چراکه با سفر به این استان هم با دیدن آثار باستانی اش در دالان تاریخ ایران گشتی می زنند و هم اینکه پهنه های بکر و بیکران طبیعت چشم نواز آن را خواهند دید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرمانشاه؛ سرزمین عجایب هزارگانه

کرمانشاه؛ سرزمین عجایب هزارگانه