مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 مرداد 1400 ساعت 20:452021-07-24ورزشي

لباس هایی که به المپیک راه نیافت


یک طراح لباس درباره انتقادهایی که این روزها متوجه طراحی لباس های کاروان اعزامی ایران به المپیک شده است، گفت: رعایت نکردن عدالت و لابی، نقطه آغاز اتفاقات ناخوشایند انتخاب لباس کاروان ایران برای المپیک 2021 بود.

- به گونه ای که برخی برندها بعد از داوری های متعدد آثار طراحان اجرا شده در مرحله نهایی بدون گذراندن مراحل داوری وارد پروسه انتخاب شدند.

در سال 95 بعد از رونمایی لباس کاروان ایرانی برای المپیک ریو، لباس های طراحی شده سوژه رسانه ها شد و عده بسیاری از چرایی نبود پشتوانه فکری و هنری قابل قبول برای طراحی یک لباس درخور شأن ورزشکاران ایرانی انتقاد کردند.

بعد از گذشت سه سال از آن ماجرا، مقرر شد کمیته ملی المپیک ایران و کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور با همراهی طراحان برجسته، رویداد هنر و صنعت مد در طراحی لباس کاروان ورزشی ایران را برای حضور در المپیک تابستانی توکیو 2020 طراحی کنند که بر این اساس، فراخوانی به منظور طراحی لباس برای کاروان ایرانی حاضر در المپیک 2020 توکیو در شبکه های اجتماعی منتشر شد.

بعد از گذشت دو سال از زمان انتشار این فراخوان اخیرا بعد از رونمایی از لباس جدید کاروان ایران برای المپیک توکیو 2021، مجددا موج انتقادهای گسترده ای از سوی فعالان عرصه مد و لباس کشور و همچنین کاربران فضای مجازی نسبت به لباس انتخاب شده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لباس هایی که به المپیک راه نیافت

لباس هایی که به المپیک راه نیافت