مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 مرداد 1400 ساعت 17:052021-07-24سياسي

سرلشکر سلامی: آبرسانی درخوزستان شتاب می گیرد


سپاه تا رفع کامل تنش آبی در خوزستان در کنار مردم است و روز به روز سرعت خدمت و عملیات آبرسانی به مناطق دچار تنش در استان بیشتر خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا سرلشکر حسین سلامی عصر شنبه در خصوص اعزام تانکر های آبرسانی سپاه به مناطق درگیر با تنش آبی خوزستان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امروز از بسیاری از مناطق جنوب غرب خوزستان از جمعه جفیر، هویزه و دشت آزادگان، رفیع و روستا های آن بازدید کردیم که در مجموع 2 رویداد مهم را مشاهده کردیم.

وی افزود: صبر و استقامت و شکیبایی مردم مقابل مشکلات ناشی از خشکسالی و کمبود آب و همچنین تلاش بسیج و جهادگران عرصه آبرسانی به مردم در این مناطق به وضوح مشاهده شد.

فرمانده کل سپاه پاسداران ادامه داد: این امر نشان می دهد که به تدریج بر مشکلات غلبه کرده ایم و نور امید در دل مردم روشن و اعتماد به نفس بالایی در گروه های جهادگر ایجاد شده است.

وی تصریح کرد: آبرسانی همچنان توسط تانکر های سیار و ثابت و از طریق لوله کشی در حال انجام است و چشم انداز های روشنی برای آینده این مناطق ترسیم می کنیم.

سرلشکر سلامی گفت: همچنین امروز شاهد ملحق شدن 40 دستگاه آبرسان دیگر به مجموعه تانکر های آبرسانی خوزستان هستیم و اکنون بیش از 100 تانکر سیار به روستا های استان آبرسانی می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرلشکر سلامی: آبرسانی درخوزستان شتاب می گیرد

سرلشکر سلامی: آبرسانی درخوزستان شتاب می گیرد