مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 مرداد 1400 ساعت 09:502021-07-24اقتصادي

مهارت آموزی و ایجاد بازار کار برای اقشار خاص اولویت ما است


رییس سازمان فنی و حرفه ای استان قزوین گفت: اولویت ما برای ارائه خدمات مهارت آموزی قشرهایی هستند که دریافت آموزش های فنی و حرفه ای می تواند در کیفیت زندگی آنها تاثیرگذار باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبه 97 درصد از اهداف خود در بخش دولتی دست یابد، با این حال بیشترین آسیب متوجه آموزشگاه های خصوصی بود که تلاش کردیم با وام از محل جذب تسهیلات استانی و کشوری در کنار آنها باشیم، با این حال عملکرد آموزشگاه های آزاد تنها 55 درصد بوده است.

مددی با اشاره به اهمیت ارائه خدمات فنی و حرفه ای در شهرستان ها و روستاها گفت: نسبت جمعیت شهری به روستایی استان قزوین 65 به 35 است و ما تلاش می کنیم که با همکاری با نهادها و سازمان های مختلف بتوانیم مهارت آموزی را به همه نقاط خصوصاً نقاط روستایی پر جمعیت استان برسانیم و در این راستا نیازمند توجه ویژه مسئولین هستیم.

وی توضیح داد: میزان ارائه آموزش ما در شهرها و روستاها 80 به 20 است که سال گذشته موفق شده ایم 15 درصد از مهارت آموزی های خود را در روستاها عملی کنیم، افزایش مربی در این موضوع بسیار تأثیر گذار بوده و البته آمورش های ما تنها در زمینه های کشاورزی محدود نمی شده است.

وی یادآور شد: سال گذشته یک میلیارد تومان بودجه از استان به سازمان فنی و حرفه ای اختصاص داده شد و ما توانستیم 1.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهارت آموزی و ایجاد بازار کار برای اقشار خاص اولویت ما است

مهارت آموزی و ایجاد بازار کار برای اقشار خاص اولویت ما است