مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 مرداد 1400 ساعت 05:252021-07-23اقتصادي

تداوم ورود ممنوع درمحورهای شمال/جریمه کرونایی خودروها به مرز 80 هزار رسید


سرپرست پلیس راه مازندران با بیان اینکه کنترل جدی محورهای شمال با قوت ادامه دارد، گفت: از ابتدای  امسال 57هزار و 532 دستگاه خودرو اعمال قانون و  21هزار و 968 دستگاه خودرو از محورهای مازندران بازگردانده شدند.

- هادی عبادی امروز درباره وضعیت تردد در محورهای شمال در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری، اظهار کرد: درحال حاضر آمد و شد تمامی خودروها در محورهای شمال به صورت عادی و روان است.

وی با اشاره به اعمال ممنوعیت تردد خودروها در محورهای شمال، افزود: تردد خودروها کماکان ممنوع بوده که باتوجه به تعطیلات و ادامه روزهای کرونایی این ممنوعیت ها تشدید شد.

سرپرست پلیس راه مازندران با بیان اینکه کنترل جدی محورهای شمال با قوت ادامه دارد، تصریح کرد: محورهای شمال با حضور ماموران پلیس راه و هم توسط دوربین ها کنترل می شوند.

این مسؤول یادآور شد: در شبانه روز گذشته یک هزار و 722 دستگاه خودرو بازگردانده و 2هزار و 361 دستگاه خودرو اعمال قانون شدند.

عبادی ادامه داد: از ابتدای  امسال 57هزار و 532 دستگاه خودرو اعمال قانون و  21هزار و 968 دستگاه خودرو از محورهای مازندران بازگردانده شدند.

وی با اشاره به لغزندگی و کاهش دید مقطعی به ویژه در ارتفاعات محورهای مازندران، گفت: توصیه ما به رانندگان پرهیز از ترددهای غیرضروری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تداوم ورود ممنوع درمحورهای شمال/جریمه کرونایی خودروها به مرز 80 هزار رسید

تداوم ورود ممنوع درمحورهای شمال/جریمه کرونایی خودروها به مرز 80 هزار رسید