مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 31 تیر 1400 ساعت 20:452021-07-22سياسي

مرداد؛ یادآور تنهای سوادکوهی شاعرترین شاعر شعر سرزمین مادری


زنده یاد استاد رحمت الله حسن پور، چهره ماندگار و شاعری خوش قریحه ای بود که با نکته سنجی، جزر و مدهای حوادث و مسائل اجتماع را به خوبی می دید، مرداد اولین سالگرد رحلت اوست.

- خبرگزاری فارس مازندران ـ سرویس فرهنگی فریدون امیریان یکی از فعالان فرهنگی مازندران به مناسبت نخستین سالگرد درگذشت شاعر تبری سرا زنده یاد رحمت الله (احمد) حسن پور قادی متخلص به تنهای سوادکوهی تقدیم کرد.

شهسوار ملک سخن/ واگویه ای به بهانه اولین سالگرد چهره ماندگار و شاعری خوش قریحه و استادی فرزانه زنده یاد رحمت الله حسن پور همراه با رونمایی از سنگ بنای یادبود شاعرترین پسر شعر سرزمین مادری.

روزگاری سر شد اما رفتنت باور نشد، بی حضورت چشمه هم، همتای چشم تر نشد / رفته ای با خود سر و سامان ما را برده ای/ دل صبوری می کند اما غمت کمتر نشد  از مرداد 1399 که از قفس تن پرکشید لحظه ها و روزها از پی هم گذشت و عزیزان و مریدانش برای دیدن رویش که نوستالوژی لطافت باران و تبسم و سخاوت بهاران بود مویه کنان با منظومه طالب طالبا گشتند تا نشانی از او بیابند گاهی به شب پناه بردند تا شاید رخ خندانش را در خواب بیابند اما غم خواب را هم به را اگر نتوان کشید هم به قدر تشنگی باید چشید .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرداد؛ یادآور تنهای سوادکوهی شاعرترین شاعر شعر سرزمین مادری

مرداد؛ یادآور تنهای سوادکوهی شاعرترین شاعر شعر سرزمین مادری