مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 تیر 1400 ساعت 17:102021-07-21بين الملل

انصارالله: آمریکا در این مرحله با شکست بزرگتری مواجه خواهد شد


سخنگوی جنبش انصارالله یمن با اشاره به دستاوردهای چشمگیر نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن در البیضا، تاکید کرد که آمریکا در این مرحله با شکست بزرگتری به خود خواهد آمد.

- ، سخنگوی انصارالله یمن در پیامی توییتری گفت که دشمن در استان البیضا واقع در جنوب شرقی صنعا پایتخت یمن ضربه سهمگین دیگری را دریافت کرد.

محمد عبدالسلام در صفحه توییتر خود نوشت: به فضل خدا دشمن مجدداً در البیضا ضربه سهمگین دیگری دریافت کرد به گونه ای که آمریکا گروه های تکفیری خود را وارد میدان کرد چرا که بار اول از شکست سریع خود شوکه شدند پس فریاد صلح برآوردند.

وی افزود: در این مرحله آمریکا به دلیل سقوط مزدورانش در البیضا و ناکامی در تکیه بر تشدید تنش ها در آنجا با شکست بزرگ تری مواجه خواهد شد و فریاد بلندتری خواهد زد.

این در حالی است که منابع یمنی پیش از این اعلام کردند که نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن طی ساعات گذشته موفق به پیشروی های چشمگیری در جبهه البیضاء شده و ضربات مهلکی به دشمن وارد کرده اند.

بر اساس این گزارش، نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن، کنترل بخش های بزرگی از منطقه ناطع در استان بیضاء در جنوب غرب یمن را به دست گرفته اند.

این منابع تاکید کردند که در درگیری های اخیر، رزمندگان انصارالله توانسته اند با به دست گرفتن ناطع، به نزدیکی بیحان د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انصارالله: آمریکا در این مرحله با شکست بزرگتری مواجه خواهد شد

انصارالله: آمریکا در این مرحله با شکست بزرگتری مواجه خواهد شد