مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 تیر 1400 ساعت 16:552021-07-21سياسي

بیانیه آستان سیدالکریم در پاسخ به انتقادات مدیرکل تبلیغات استان تهران


درپی انتقاد مدیرکل تبلیغات اسلامی تهران به بی تدبیری ها در برگزاری مراسم مسلمیه آستان حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) بیانیه ای صادر کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس درپی انتقاد مدیرکل تبلیغات اسلامی استان تهران از بی تدبیری مسئولان شهرری در برگزاری مراسم مسلمیه روابط عمومی آستان مقدس حضرت عبدالعظیم علیه السّلام ببیانیه ای صادر کرد که متن آن بدین شرح است: بسم الله الرحمن الرحیم اخیرا جناب آقای مدیر کلّ محترم تبلیغات اسلامی استان تهران با صدور بیانیه ای، مدیران و مسئولان شهرری و از جمله خدمتگزاران این آستان مقدس را مورد لطف قرار داده و آنها را متهم به بی تدبیری و فــرار از مسئولیت ! کرده است.

گذشته از اینکه مدیریت شهری شهرستان ری پاسخ مناسب را در این زمینه ارائه خواهند نمود امّــا از آنجا که ایشان قطعا مفاد آیات کریمه (( ما یلفظ من قول الّا لدیه رقیب عتید - ق 18 )) و همچنین (( و اذا حکمتم بین الناس ان تحکموا بالعدل - نساء 58 )) و احتمالا سایر آیات کریمه و احادیث معتبر در مورد ضرورت ادای سخن سنجیده و داوری عادلانه را مطالعه نموده و عندالله نیز پاسخگوی قضاوت خویش میباشند بدون قصد مجادله و نادیده گرفتن خدمات سازمان تبلیغات اسلامی، از آنجا که شیوه آن مدیر محترم در این اظهارات مبتنی بر فرافکنی، فرار به جلو، گریز از مسئولیتهای محوّله قانون


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیانیه آستان سیدالکریم در پاسخ به انتقادات مدیرکل تبلیغات استان تهران

بیانیه آستان سیدالکریم در پاسخ به انتقادات مدیرکل تبلیغات استان تهران