مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 تیر 1400 ساعت 06:352021-07-21حوادث

رفع تصرف 5 هزار مترمربع از اراضی جنگلی فومن


رییس اداره منابع طبیعی فومن، از رفع تصرف بیش از 5000 مترمربعی از زمین های ملی در فومن خبر داد و اضافه کرد: یک متصرف این زمین های ملی جنگلی را در روستای آبرود با ساخت بنا، - ایسنا/گیلان رییس اداره منابع طبیعی فومن، از رفع تصرف بیش از 5000 مترمربعی از زمین های ملی در فومن خبر داد و اضافه کرد: یک متصرف این زمین های ملی جنگلی را در روستای آبرود با ساخت بنا، دیوار، فنس و سیم کشی تصرف کرده بود.

علی داودی در گفت وگو با ایسنا، از تخریب یک بنای غیر مجاز خبر داد و اظهار کرد: ماموران یگان حفاظت اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرسان فومن یک کلبه دامداری موسوم به وانه را که در روستای کوهستانی رستم بیجار کمال محله فومن ساخته شده بود با حکم قضایی تخریب کردند.

وی با اشاره به تخریب این کلبه براساس تبصره ذیل ماده 55 قانون حفاظت و بهره برداری از جنگل ها و مراتع، افزود: سازندگان این کلبه برای گمراه کردن ماموران یگان حفاظت، آن را با گل و لای و مصالح قدیمی، در زمین های ملی در بخش گشت فومن ساخته بودند.

رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری فومن، همچنین از رفع تصرف زمین های ملی در فومن خبر داد و اضافه کرد: 5500 متر مربع از زمین های ملی در این شهرستان رفع تصرف شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع تصرف 5 هزار مترمربع از اراضی جنگلی فومن

رفع تصرف 5 هزار مترمربع از اراضی جنگلی فومن