مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 تیر 1400 ساعت 04:402021-07-21فرهنگي

کرونا باعث مرگ ایده‎های ناب می شود/ تاثیر تعطیلی ها بر گریم بازیگر


تینا بخشی طراح گریم نمایش «مطلق» درباره ویژگی های گریم این اثر نمایشی و تاثیری که کرونا بر کار وی گذاشته است، توضیحاتی ارائه داد.

- تینا بخشی طراح گریم نمایش مطلق درباره ویژگی های گریم این اثر نمایشی و تاثیری که کرونا بر کار وی گذاشته است، توضیحاتی ارائه داد.

تینا بخشی طراح گریم نمایش مطلق که تا قبل از تعطیلی شهر تهران در عمارت نوفل لوشاتو روی صحنه بود درباره طراحی گریم این اثر نمایشی و همکاری با راد پورجبار کارگردان نمایش گفت: راد پورجبار سال 97 برای من چهارچوبی از متن و طرح اولیه نمایش مطلق را ارسال و در چندین مرحله در فواصل متفاوت متن را تکمیل کرد.

من از ایده اجرایی این اثر خوشم آمد و با حضور در تمرینات نمایش که از زمستان 98 در سوله ای خارج از محدوده تهران آغاز شده بود به کلیتی درباره طراحی گریم نمایش رسیدیم.

وی ادامه داد: در نهایت به دلیل تاخیر چند باره زمان اجرا به علت بحران کرونا ، تم اصلی گریم حفظ شد در صورتی که عوض شدن بازیگران نیز تغییرات زیادی در طراحی اولیه گریم صورت داد اما این طولانی شدن تمرینات باعث شد ایده های جدید نیز به کار وارد شود.

وی با اشاره به همکاری با کارگردانان کار اولی در تئاتر یادآور شد: من اصولاً با کارگردانان کار اولی زیاد کار کردم و هر بار هم پشیمان شدم چون کارگردانان کار اولی در روند گریم و طراحی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرونا باعث مرگ ایده‎های ناب می شود/ تاثیر تعطیلی ها بر گریم بازیگر

کرونا باعث مرگ ایده‎های ناب می شود/ تاثیر تعطیلی ها بر گریم بازیگر