مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 تیر 1400 ساعت 17:102021-07-20سياسي

محسن رضایی: کم آبی خوزستان را گردن کشاورزان نیندازید


محسن رضایی عصر امروز در حاشیه دیدار با کشاورزان روستاهای هویزه در استان خوزستان اظهار داشت: برخی تقصیر کار در کاهش آب ورودی به تالاب هور العظیم را بر گردن کشاورزان و به ویژه شلتوک کاران می اندازند که اشتباه است چراکه کشاورز هیچ گاه محصول خود را به خطر .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: کشاورزان با اعتماد به ذخیره پشت سدها، محصولات خود را کشت کردند که باید از پیش شرایط برای آنان توجیه و از بروز وضعیت فعلی جلوگیری می‎ شد.

محسن رضایی عصر امروز در حاشیه دیدار با کشاورزان روستاهای هویزه در استان خوزستان اظهار داشت: اینکه برخی از مسئولان مشکلات را برگردن شلتوک کاران به دلیل مصرف بالای آب می اندازند، اشتباه است و باید از مدت ها پیش شرایط برای آنان توجیه می شد.

وی افزود: مردم استان خوزستان مردمی صبور با بصیرت و مقاوم هستند که مقاومت آنان چه در دوران دفاع مقدس و چه در وقایع پس از آن و دفاع آنان از این مرز بوم، یک مدال افتخار بر گردن آنان است که مستحق قرار گیری در این گونه شرایط نیستند و باید با تدبیر صحیح به آنان کمک کرد.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام تصریح کرد: برخی تقصیر کار در کاهش آب ورودی به تالاب هور العظیم را بر گردن کشاورزان و به ویژه شلتوک کاران می اندازند که اشتباه است چراکه کشاورز هیچ گاه محصول خود را به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محسن رضایی: کم آبی خوزستان را گردن کشاورزان نیندازید

محسن رضایی: کم آبی خوزستان را گردن کشاورزان نیندازید