مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 تیر 1400 ساعت 10:302021-07-20اقتصادي

خسارت 60 میلیارد تومانی سیل به راه های استان کرمان


سیل اخیر حدود 100 میلیارد ریال نیز خسارت به ابنیه فنی راه ها مانند دیواره های هدایت آب پل ها و تخریب آب نما در حوزه راه های روستایی خسارت زده است.

- معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمان گفت: سیل اخیر در 10 شهرستان حوزه شمال استان کرمان حدود 600 میلیارد ریال به راه های اصلی و فرعی و روستایی خسارت وارد کرده است.

احسان عراقی زاده امروز 29 تیرماه با اعلام این خبر اظهار کرد: بیشترین تخریب راه های اصلی، فرعی و روستایی در شهرستان های بافت، بردسیر و ارزوییه اتفاق افتاده که در این راستا حدود 500 میلیارد ریال خسارت به آسفالت، شانه خاکی راه ها، زیرسازی و تخریب قنوها و خسارت به راه های فرعی و روستایی خاکی وارد شده است.

وی تصریح کرد: سیل اخیر حدود 100 میلیارد ریال نیز خسارت به ابنیه فنی راه ها مانند دیواره های هدایت آب پل ها و تخریب آب نما در حوزه راه های روستایی خسارت زده است.

عراقی زاده با اشاره به اینکه در سال گذشته 150 میلیارد ریال اعتبار برای بازسازی 90 دستگاه پل هزینه شده، بیان کرد: در سال 99 با استفاده از توان فنی حوزه راهداری موفق شدیم حدود 90 دستگاه پل را برابر با استانداردهای فنی مرمت و بازسازی کنیم و این امر باعث شد سیل روزهای اخیر نتواند به پل های مذکور که در معرض سیل قرار داشتند، صدمه بزند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خسارت 60 میلیارد تومانی سیل به راه های استان کرمان

خسارت 60 میلیارد تومانی سیل به راه های استان کرمان