مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 تیر 1400 ساعت 10:152021-07-20ورزشي

نباید فوتسال را «بچه سرراهی» کنند/ «شان» تیم سوم دنیا رعایت شود


دروازه بان پیشین تیم ملی فوتسال ایران گفت: این که بخواهند ساختما را بفروشند یا کمیته ای را منحل کنند در شان فوتسال نیست و این رشته را به «بچه سرراهی» تبدیل خواهند کرد.

- دروازه بان پیشین تیم ملی فوتسال ایران گفت: این که بخواهند ساختما را بفروشند یا کمیته ای را منحل کنند در شان فوتسال نیست و این رشته را به بچه سرراهی تبدیل خواهند کرد.

رضا ناصری در گفتگو با خبرنگار مهر به اتفاقات اخیری که پیرامون کمیته فوتسال به وجود آمده اشاره کرد و گفت: هدف مسئولان باید این باشد که شان فوتسال ایران به عنوان یکی از شش تیم برتر دنیا که عنوان سومی جهان را هم یدک می کشد را حفظ کنند و به دنبال تخریب این رشته نباشند.

دروازه بان پیشین تیم ملی فوتسال ایران ادامه داد: فروختن ساختمان یا منحل کردن سازمان لیگ یا هر کمیته دیگری اقدامی بسیار غیرحرفه ای و سبک خواهد بود و فوتسال را به بچه سرراهی تبدیل خواهد کرد.

سرمربی پیشین تیم فوتسال تاسیسات دریایی ادامه داد: این تصمیمات از ابهت این رشته در جهان کم خواهد کرد چرا که فوتسال ایران یکی از قدرت های برتر جهان است و باید تصمیماتی که در این مورد گرفته می شود هم در شان رده جهانی این رشته باشد.

این کارشناس ورزش ادامه داد: متاسفانه مدیران ما عادت کرده اند رشته تیمی که در جهان نتیجه می گیرد و باعث اعتبار و آبروی ورزش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نباید فوتسال را «بچه سرراهی» کنند/ «شان» تیم سوم دنیا رعایت شود

نباید فوتسال را «بچه سرراهی» کنند/ «شان» تیم سوم دنیا رعایت شود