مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 تیر 1400 ساعت 07:502021-07-20سياسي

پریسا پاسیار مسئول اطلاع رسانی کمیته نشریات و پیایندهای ایفلا شد


پریسا پاسیار بازرس انجمن کتابداری و اطلاع رسانی ایران و کارشناس پژوهش کتابخانه ملی، از سوی ایفلا برای دوره زمانی 2021-2023 به عنوان مسئول اطلاع رسانی کمیته نشریات و پیایندها انتخاب شد.

- به نقل از انجمن کتابداری و اطلاع رسانی ایران، پریسا پاسیار بازرس انجمن کتابداری و اطلاع رسانی ایران و کارشناس پژوهش سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران، از سوی ایفلا برای دوره زمانی 2021-2023 به عنوان مسئول اطلاع رسانی کمیته نشریات و پیایندها انتخاب شد.

پاسیار پیش از این در کنگره ایفلا 2017 با ارائه مقاله ای تحت عنوان کتابخانه ملی ایران در بحبوحه جنگ شهرها حضور یافت و از آن زمان با گروه علاقه مندی تاریخ کتابخانه های ایفلا نیز همکاری دارد.

او و حمیده معماری، کارشناس مسئول شاپا، به عنوان داوطلب با گروه برگزاری کنگره ایفلا 2018 همکاری داشتند و در سال 2019 به مدت 4 سال (2019-2023) به عضویت کمیته نشریات و پیایندهای ایفلا درآمدند.

کمیته نشریات و پیایندهای ایفلا بر طیف گسترده ای از موضوع های ارتباط علمی متمرکز است.

مباحث این کمیته بر دسترسی آزاد نشریات، واسپارگاه ها، الگوهای نشر، التمریکس و سنجه های دیگر، داده کاوی و متن کاوی، استانداردهای کتابشناختی، همکاری های کتابخانه های ملی و بین المللی، دسترس پذیری، حفاظت و آرشیو، مدیریت و توسعه مجموعه، مسائل قیمت گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پریسا پاسیار مسئول اطلاع رسانی کمیته نشریات و پیایندهای ایفلا شد

پریسا پاسیار مسئول اطلاع رسانی کمیته نشریات و پیایندهای ایفلا شد