مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 تیر 1400 ساعت 07:302021-07-20پزشكي

کاهش میزان رعایت پروتکل های بهداشتی در مشهد به 45 درصد


مدیر بهداشت کار و محیط دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: در حال حاضر میزان رعایت پروتکل های بهداشتی به طور کلی در همه مجموعه های مناطق تحت پوشش این دانشگاه به 45 درصد کاهش یافته است.

- ایسنا/خراسان رضوی مدیر بهداشت کار و محیط دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: در حال حاضر میزان رعایت پروتکل های بهداشتی به طور کلی در همه مجموعه های مناطق تحت پوشش این دانشگاه به 45 درصد کاهش یافته است.

علی اصغر حسنی اظهار کرد: در شرایط قرمز کرونایی فقط مشاغل گروه یک اجازه فعالیت دارند و فعالیت پاساژها، اماکن ورزشی، تمام اماکن سربسته نظیر تالارهای عروسی سر بسته، رستوران ها، اغذیه فروشی و پیتزا فروشی ها در فضای سر بسته ممنوع است.

وی خاطر نشان کرد: با کمال تاسف میزان رعایت پروتکل های بهداشتی در همه ابعاد شامل استفاده از ماسک، فاصله گذاری اجتماعی، تهویه مناسب و ضد عفونی، شکل گیری اجتماعات و دورهمی ها در استان خراسان رضوی و کشور کاهش یافته است و این در حالی است که انتقال گونه هندی ویروس کرونا در موج پنجم خطرناکتر و سرایت بیشتری دارد.

وی با بیان اینکه بانک ها بیشترین رعایت پروتکل های بهداشتی در خراسان رضوی را دارند، افزود: بر اساس نظارت ها و بررسی های انجام شده میزان رعایت پروتکل های بهداشتی در بانک های استان 94 درصد گزارش شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش میزان رعایت پروتکل های بهداشتی در مشهد به 45 درصد

کاهش میزان رعایت پروتکل های بهداشتی در مشهد به 45 درصد