مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 تیر 1400 ساعت 13:002021-07-19پزشكي

از ورود محموله جدید کرونا به خراسان جنوبی تا حل مشکل سامانه سلامت


معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند با بیان اینکه محموله جدید واکسن کرونا تا اواخر وقت امروز به خراسان جنوبی وارد می شود، اظهار کرد: هم اکنون مشکل سامانه سلامت مرتفع شده و افراد 50 تا 60 سال می توانند برای ثبت نام در سامانه اقدام کنند.

- ایسنا/خراسان جنوبی معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند با بیان اینکه محموله جدید واکسن کرونا تا اواخر وقت امروز به خراسان جنوبی وارد می شود، اظهار کرد: هم اکنون مشکل سامانه سلامت مرتفع شده و افراد 50 تا 60 سال می توانند برای ثبت نام در سامانه اقدام کنند.

کامبیز مهدی زاده، امروز دوشنبه 28 تیرماه به رسانه های گروهی گفت: 31 هزار و 800 دُز واکسن کرونا شب گذشته به استان وارد شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: با ورود محموله جدید واکسن کرونا تا اواخر وقت امروز، تلقیح واکسن در استان سرعت می گیرد.

مهدی زاده از راه اندازی دو مرکز تجمعی واکسیناسیون کرونا در مرکز استان خبر داد و افزود: دو مرکز تجمعی فردا سه شنبه در استان آغاز به کار خواهد کرد.

وی گفت: در خراسان جنوبی در صورت وجود واکسن، قابلیت تلقیح 4 تا 5 هزار دُز واکسن کرونا در روز وجود دارد که با ورود محموله جدید، مشکلی در تلقیح واکسن در روزهای آینده نخواهیم داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از ورود محموله جدید کرونا به خراسان جنوبی تا حل مشکل سامانه سلامت

از ورود محموله جدید کرونا به خراسان جنوبی تا حل مشکل سامانه سلامت