مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 تیر 1400 ساعت 11:002021-07-19حوادث

روایت خواندنی جوان معلولی که کارآفرین برتر شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از لارستان، یک معلول روستای دشتی از توابع بخش صحرای باغ خانواده تشکیل داده و در کنار همسر و چهار فرزندش به گذران اوقات و زندگی مشغول است.

معلولیت را محدودیت نمی دانم جاسم بهرامپور، جوانِ 40 ساله که از بدو تولد بر اثر بیماری مادرزادی از ناحیه دو پا دارای نقص عضو است، به خبرنگار فارس می گوید: در تمام طول زندگی چه در هنگام زندگی با والدین، برادران و خواهرش و چه در زمان زندگی متأهلی هیچ گاه اهل گله و شکایت نه از خدا و نه از دیگر اطرافیان نبوده ام.

وی که اصلا معلولیت را محدودیت به حساب نمی آورد، ادامه می دهد: با وجود معلولیت، هیچ زمان دست از دست خدا است بیان می کند: ایام کودکی ام را به کار در مغازه ها و یادگیری علم مکانیکی گذراندم و معتقدم به جای گله و شکایت باید خودمان تلاش کنیم.

در گردش تقدیر سال ها بعد، جاسم استاد کار نقاشی ساختمان شد ولی باز هم به کسب تجربه روی آورد؛ جاسم با دوستانش در روستای دشتی دستی هم بر کار آرایشگری داشته است و مدتی هم در این حرفه فعالیت کرده است.

جوشکاری حرفه ای دیگر است که جاسم در آن هم دستی بر کار داشته و  با نقش آفرینی دست ردی بر نشدن و نتوانستن زده است.

جاسم و سهمش در تولید و رونق اقتصادی جاسم جوانی ست که نقص عضو در پا، او را از پای ننشانده و با پای همت گام های استواری برداشته است،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایت خواندنی جوان معلولی که کارآفرین برتر شد

روایت خواندنی جوان معلولی که کارآفرین برتر شد