مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 تیر 1400 ساعت 08:502021-07-19اقتصادي

بانوی کارآفرین با تولید نان و ماهی سفره 40 نفر را وسعت بخشید


زری طاهری پرکوهی این روزها با این اوضاع نابسامان اقتصادی به خصوص در حوزه کسب و کار، هر کجا نامی از کارآفرین به گوش مان می رسد با امیدواری می گوییم خدا را شکر، این افراد با وجود گرانی ها و نوسانات عجیب و غریب قیمت در بازار توانستند عده ای را مشغول به کار کرده و نان آور یک خانواده کنند.

واژه کارآفرین به فردی اطلاق می شود که با استفاده از ظرفیت های شغلی توانسته برای یک یا چند نفر اشتغال پایدار ایجاد کند، اصولا آقایان کارآفرینان ماهرتری هستند، اما ما بانوان کارآفرینی داریم که چند سال پی در پی به عنوان کارآفرین برتر انتخاب شده و در مقابل موانع استوار ماندند.

*کسب عنوان کارآفرین برتر خیلی دور نیست! در همین مازندران خودمان و شهر ساری، یک بانوی 48 ساله برای سومین بار لقب کارآفرین برتر را به خود اختصاص داد، این در حالی است که وی حدود 30 سال است که ازدواج کرده و مادری نمونه برای سه فرزند خود است.

خبر کسب مقام کارآفرین برتر که به دست مان رسید سریعا با خانم صغری ابراهیمی زرین آبادی تماس برقرار کردیم، کنجکاو بودیم که او در چه حوزه ای فعالیت دارد، بر همین اساس از این بانوی کارآفرین خواستیم کمی برایمان از علت موفقیتش در زمینه کسب و کار بگوید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بانوی کارآفرین با تولید نان و ماهی سفره 40 نفر را وسعت بخشید

بانوی کارآفرین با تولید نان و ماهی سفره 40 نفر را وسعت بخشید