مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 تیر 1400 ساعت 06:302021-07-19اقتصادي

اجرای نهمین مرحله طرح برخورد با خودروهای شوتی در استان مرکزی


در اجرای طرحهای 9 گانه برخورد با خودروهای قاچاق بر از ابتدای امسال تاکنون 644 دستگاه خودروی شوتی شناسایی و توقیف شده اند.

- به نقل از مرکز اطلاع رسانی پلیس، محمد پور شمس اظهار کرد: با توجه به حمل قاچاق از سوی خودروهای شوتی و نقش این خودروها در وقوع تصادف مختلف و ایجاد ترافیک سنگین در محورهای مواصلاتی، در چارچوب قانون، توقیف و کنترل خودروهای شوتی در دستور کار پلیس راه این استان قرار گرفته است.

وی افزود: به همین دلیل، مرحله نهم این طرح، در محورهای مواصلاتی منتهی به اراک از سوی این پلیس اجرا و تعداد 15 دستگاه خودروی قاچاق بر (شوتی) توقیف شد.

رییس پلیس راه استان مرکزی ادامه داد: اغلب این خودروها فاقد صندلی عقب و مجهز به شیشه دودی و برخی از رانندگان آنها نیز به منظور فرار از قانون و عدم ثبت تخلفات مربوطه، اقدام به دستکاری در پلاک وسایل نقلیه خود کرده بودند.

پورشمس در پایان با اشاره به شناسایی و توقیف 644 دستگاه خودروی شوتی از سه ماهه سال جاری تا این لحظه از سوی مأموران پلیس راه در محورهای مختلف مواصلاتی این استان افزود: پس از انتقال خودروهای توقیف شده در این طرح به پارکینگ، رانندگان متخلف با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضایی معرفی شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای نهمین مرحله طرح برخورد با خودروهای شوتی در استان مرکزی

اجرای نهمین مرحله طرح برخورد با خودروهای شوتی در استان مرکزی