مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 تیر 1400 ساعت 05:202021-07-19بين الملل

فروپاشی لبنان و خطر شعله ور شدن جنگ منطقه ای


لبنان که چندی پیش به دوزخ فرو افتاده بود، اکنون به طبقه پایین تری از آن تنزل کرده است.

این تحول، یک رخداد تصادفی نیست، بلکه یک سال پیش از زبان میشل عون، - "لبنان که چندی پیش به دوزخ فرو افتاده بود، اکنون به طبقه پایین تری از آن تنزل کرده است.

این تحول، یک رخداد تصادفی نیست، بلکه یک سال پیش از زبان میشل عون، رییس جمهوری لبنان اعلام شده بود؛ زمانی که از وی پرسیده شد، اگر حکومت تشکیل نشود، لبنان به کجا خواهد رفت؟ وی به سرعت پاسخ داد که به دوزخ خواهد رفت.

" به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در تحلیلی به قلم رفیق خوری در ایندیپندنت آمده است: حال پس از گذشت 9 ماه از طرح امانوئل ماکرون، رییس جمهوری فرانسه مبنی بر تشکیل حکومتی از افراد مستقل برای نجات لبنان و پس از انصراف سعد حریری از تشکیل حکومت، لبنان عملا در قعر دوزخ قرار گرفته است، اما نه در دوزخ خیالی دانته بلکه در یک دوزخ واقعی و حقیقی.

تلخ تر این که هر گاه گفته می شود لبنان در پایین ترین درجه انحطاط و سقوط قرار گرفته است، پس از مدتی روشن می شود که طبقات پایین تری نیز برای فرو رفتن لبنان وجود داشته است که تا بی نهایت ادامه دارد! اکنون با توجه به آن چه در کاخ ریاست جمهوری لبنان جریان دارد، به نظر می رسد که همان سناریوی پیش از توافق طائف در حال تکرار شدن است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فروپاشی لبنان و خطر شعله ور شدن جنگ منطقه ای

فروپاشی لبنان و خطر شعله ور شدن جنگ منطقه ای