مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 تیر 1400 ساعت 04:202021-07-19اقتصادي

روستای گاره؛ چشم انتظار سرمایه گذاران در عرصه گردشگری


گاره یا جامه بزرگی از توابع شهرستان خفر یکی از روستا های زیبایی است که با قدمت تاریخی، پذیرای سرمایه گذاران در صنعت گردشگری می باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خفر، جاذبه های گردشگری شهرستان خفر بی نظیر است که با نگاهی دقیق تر می توان هنرمندی خداوند را به دقت مشاهده کرد که چگونه چشم انداز های طبیعی را خلق نمونده است.

برای تهیه گزارش گردشگری به روستای گردشگری گاره از توابع بخش مرکزی شهرستان خفر سفر می کنیم، این روستا در چند کیلومتری مرکز شهرستان است و برای رسیدن به آن باید از روستای کراده که خود دارای جاذبه های گردشگری و بافت تاریخی زیبایی می باشد، گذر کرد که این روستا نیز  دارای قدمت تاریخی، با درختان کهنسال، قنات های پر آب و معروف و از لحاظ گردشگری دارای اهمیت بسیار می باشد.

با گذر از کراده و  ورود به روستای گاره یا جامه بزرگی، ساختار به کل تغییر می کند، سنگفرش های محیط، فضا را روستایی تر کرده، دیوارهای کاه گلی مسجد نیز آرامش و طراوت خاصی به روستا بخشیده است.

سنتی جالب در بین روستاییان به خصوص مردم گاره وجود دارد که مردمان روستا درب خانه هایشان می نشینند و با یکدیگر گفتگو می کنند که بیانگر تلاش خستگی ناپذیر آنها در طول روز و مشغول شدن به فعالیت کشاورزی، باغداری و دامپروری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روستای گاره؛ چشم انتظار سرمایه گذاران در عرصه گردشگری

روستای گاره؛ چشم انتظار سرمایه گذاران در عرصه گردشگری