مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 تیر 1400 ساعت 17:452021-07-18اقتصادي

استاندار خوزستان: در حال حاضر با 69 دستگاه تانکر، آبرسانی در حال انجام است


مشکلات مردم در زمینه تنش آبی برای شرب، تنش آبی دام سنگین و سبک، تنش آبی محیط زیست و تالاب ها و تنش آبی کشاورزی است و به همین دلیل تقریبا تمام کشور بسیج شده است تا به مردم خوزستان خدمت کنند.

- مشکلات مردم در زمینه تنش آبی برای شرب، تنش آبی دام سنگین و سبک، تنش آبی محیط زیست و تالاب ها و تنش آبی کشاورزی است و به همین دلیل تقریبا تمام کشور بسیج شده است تا به مردم خوزستان خدمت کنند.

استاندار خوزستان از افزایش میزان رهاسازی آب سدهای دز و کرخه برای حل مشکل تنش آبی استان خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا؛ قاسم سلیمانی دشتکی امروز، 27 تیرماه درخصوص آخرین وضعیت مربوط به مشکلات خشکسالی و اقدامات انجام شده، اظهار کرد: از مردم به خاطر سازگاری با کم آبی، خشکسالی و سختی تشکر می کنم؛ به مردم خسارت هایی وارد شد و ما خودمان را موظف به خدمت به مردم می دانیم و در همه مراحل در کنار مردم هستیم، مشکل مردم مشکل ما هم هست.

وی افزود: مشکلات مردم در زمینه تنش آبی برای شرب، تنش آبی دام سنگین و سبک، تنش آبی محیط زیست و تالاب ها و تنش آبی کشاورزی است و به همین دلیل تقریبا تمام کشور بسیج شده است تا به مردم خوزستان خدمت کنند.

استاندار خوزستان گفت: بنیاد برکت، سپاه پاسداران، بنیاد علوی، ستاد کل نیروهای مسلح، معاونت مناطق محروم و امور روستایی ریاست جمهوری، دولت، مجلس،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار خوزستان: در حال حاضر با 69 دستگاه تانکر، آبرسانی در حال انجام است

استاندار خوزستان: در حال حاضر با 69 دستگاه تانکر، آبرسانی در حال انجام است