مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 تیر 1400 ساعت 15:452021-07-18سياسي

ذخیره سدهای خوزستان به درجه خطرناک رسیده است


ذخیره آب پشت سدهای خوزستان بسیار کم شده و به وضعیت خطرناک رسیده است.

- ، قاسم سلیمانی دشتکی عصر امروز یکشنبه در رابطه با آخرین وضعیت مربوط به مشکلات خشک سالی خوزستان و اقدامات انجام شده اظهار کرد: برای رفع مشکلات مردم در زمینه تنش آبی شرب، کشاورزی، دام سنگین و سبک، محیط زیست و تالاب ها دو کار انجام شده است.

وی از بسیج شدن همه نهادهای انقلابی و حاکمیتی و همچنین دولت و مجلس و… برای حل مشکل تنش آبی خوزستان خبر داد و افزود: تأمین منابع برای حل مشکلات تنش های آبی و تهیه امکانات مورد نیاز و همچنین رهاسازی بیشتر آب از سدها از جمله اقدامات برای رفع این مشکل است.

استاندار خوزستان در خصوص تأمین منابع برای حل مشکلات تنش های آبی خوزستان گفت: در این راستا هیئتی از مجموعه دولت و نظام روز جمعه به استان آمده و جلسه مشترکی با ستاد بحران خوزستان برگزار که پیشنهادهای خوبی گرفته شده تا برای جلسه هیئت دولت ارائه شوند که امید است به تصویب برسند.

سلیمانی دشتکی تصریح کرد: همچنین در این راستا تفاهم نامه ای با بنیاد برکت با مبلغی حدود 140 میلیارد تومان به منظور رفع مشکل تنش آبی بیش از 470 روستای استان خوزستان منعقد شده که ستاد اجرایی فرمان امام مبلغ 45 میلیارد تومان را تقبل کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ذخیره سدهای خوزستان به درجه خطرناک رسیده است

ذخیره سدهای خوزستان به درجه خطرناک رسیده است