مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 تیر 1400 ساعت 07:502021-07-18سياسي

بهره گیری از ظرفیت نخبگان و هنرمندان در زیباسازی شهر


معاون خدمات شهری شهرداری قم از تشکیل کارگروهی با مشارکت شهرداری قم، اداره کل راه و شهرسازی استان و اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای استان برای زیباسازی ورودی شهر خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، سید امیر سامع در جلسه شورای سازمان زیباسازی شهرداری قم، با اشاره به برنامه ریزی برای اتمام طرح های زیباسازی در سطح شهر اظهار داشت: پروژه های ناتمام در بی نظمی و چهره شهر تأثیر زیادی داشته که باید هر چه سریع تر رفع شود.

وی با اشاره به قدردانی هیئت امنای مساجد و مدیران مدارس از شهرداری قم در راستای زیباسازی و نورپردازی های صورت گرفته ابراز کرد: قم در چند سال اخیر در بحث نورپردازی و همچنین دیوارنوشته و مبلمان شهری تحول زیادی داشته اما زیباسازی چهره شهر هنوز جای پیشرفت دارد.

معاون خدمات شهری شهرداری قم با تأکید بر ساماندهی زیباسازی ورودی های استان قم و تبلیغات مناسب در عوارضی عنوان کرد: زیباسازی ورودی های دیگر شهر نیز در دستور کار قرار گرفته که در این راستا کارگروهی با مشارکت اداره کل راه و شهرسازی و اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای تشکیل شده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه اجرای تمام برنامه های سازمان های تحت نظارت معاونت خدمات شهری شهرداری با محوریت برنامه قم 1400 تنظیم شده است گفت: از این روش به چشم انداز، ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره گیری از ظرفیت نخبگان و هنرمندان در زیباسازی شهر

بهره گیری از ظرفیت نخبگان و هنرمندان در زیباسازی شهر