مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 تیر 1400 ساعت 06:402021-07-18سياسي

مجلس برای بودجه فرهنگی کشور چاره اندیشی کند


مدیرکل فرهنگ اسلامی استان و ارشاد قزوین با اشاره به بودجه اندک حوزه فرهنگ، از نمایندگان مجلس شورای اسلامی خواست تا برای حل این معضل قدیمی چاره اندیشی کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزتاری مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین در جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان قزوین که در محل فرمانداری قزوین و به ریاست فرماندار قزوین و با حضور نمایندگان مجلس شورای اسلامی و مدیران سازمان برنامه و بودجه و دستگاه های اجرایی قزوین برگزار شد گفت: مهمترین معضل حوزه فرهنگ اعتبارات و بودجه تخصیصی این حوزه است که کمترین اعتبار برای آن در بودجه سالیانه کشور منظور می شود.

اسماعیلی ادامه داد: فرهنگ همواره مظلوم بوده و در اولویت برنامه ریزی ها و بودجه های ملی و استانی قرار ندارد و تا زمانی که شرایط اینگونه باشد نباید منتظر تحول و توسعه در این حوزه باشیم.

وی افزود: زیربنای توسعه همه جانبه را باید در فرهنگ جستجو کرد، ولی با این بودجه ها و اعتبارات فرهنگی در کشور نمی توان به توسعه نیز امیدوار بود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی تاکید کرد: باید مبنای اعتبارات فرهنگی را در قانون بودجه اصلاح کرد و افزایش داد و این امر مستلزم توجه جدی نمایندگان مجلس شورای اسلامی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجلس برای بودجه فرهنگی کشور چاره اندیشی کند

مجلس برای بودجه فرهنگی کشور چاره اندیشی کند