مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 تیر 1400 ساعت 06:102021-07-18سياسي

مجلس باید برای بودجهٔ فرهنگی کشور چاره اندیشی کند


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین گفت: مهم ترین معضل حوزهٔ فرهنگ اعتبارات و بودجهٔ تخصیصی این حوزه است که کمترین اعتبار برای آن در بودجهٔ سالیانهٔ کشور منظور می شود، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، محمدحسین اسماعیلی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین در جلسهٔ کمیتهٔ برنامه ریزی شهرستان قزوین که در محل فرمانداری قزوین برگزار شد، ضمن اشاره به بودجهٔ اندک حوزهٔ فرهنگ اظهار کرد: از نمایندگان مجلس شورای اسلامی درخواست می کنم برای حل معضل کمبود بودجهٔ فرهنگی در کشور چاره اندیشی کنند.

وی افزود: مهم ترین معضل حوزهٔ فرهنگ اعتبارات و بودجهٔ تخصیصی این حوزه است که کمترین اعتبار برای آن در بودجهٔ سالیانهٔ کشور منظور می شود.

اسماعیلی ادامه داد: فرهنگ همواره مظلوم بوده و در اولویت برنامه ریزی ها و بودجه های ملی و استانی قرار ندارد و تا زمانی که شرایط این گونه باشد نباید منتظر تحول و توسعه در این حوزه باشیم.

وی عنوان کرد: زیربنای توسعهٔ همه جانبه را باید در فرهنگ جست وجو کرد، ولی با این بودجه ها و اعتبارات فرهنگی در کشور نمی توان به توسعه امیدوار بود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین تأکید کرد: باید مبنای اعتبارات فرهنگی را در قانون بودجه اصلاح کرد و افزایش داد و این امر مستلزم توجه جدی نمایندگان مجلس شورای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجلس باید برای بودجهٔ فرهنگی کشور چاره اندیشی کند

مجلس باید برای بودجهٔ فرهنگی کشور چاره اندیشی کند