مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 تیر 1400 ساعت 04:552021-07-17اقتصادي

تکمیل محور اردبیل – مشگین شهر با جابجایی تاسیسات و تخصیص اعتبارات


معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: تنها مشکل تکمیل محور اردبیل – مشگین شهر جابجایی تاسیسات و تامین اعتبار مورد نیاز برای پرداخت مطالبه پیمانکاران است که امیدواریم این امر محقق و این پروژه تا پایان سال به بهره برداری برسد.

- ایسنا/اردبیل معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: تنها مشکل تکمیل محور اردبیل – مشگین شهر جابجایی تاسیسات و تامین اعتبار مورد نیاز برای پرداخت مطالبه پیمانکاران است که امیدواریم این امر محقق و این پروژه تا پایان سال به بهره برداری برسد.

علی یوسف زاده 26 تیر در جریان بازدید از آخرین روند تکمیل بزرگراه اردبیل – مشگین شهر اظهار کرد: 43 کیلومتر از این محور توسط قرارگاه خاتم الانبیا و موسسه عاشورا در حال اجراست که 25 کیلومتر آن تکمیل شده و به زیر بار ترافیک رفته است.

وی خاطرنشان کرد: از 18 کیلومتر ادامه این مسیر 10 کیلومتر در مرحله آسفالت ریزی لایه دوم قرار دارد که در هفته آینده این لایه آسفالت نیز به انجام می رسد.

معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: از 8 کیلومتر باقیمانده این مسیر که مشکلات اجرایی و جابجایی تاسیسات در آن رخ داده کندی کار را شاهد هستیم که تلاش می شود با رفع معارض در اراضی زراعی و باغات و جابجایی تاسیسات آب و فاضلاب، گاز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکمیل محور اردبیل – مشگین شهر با جابجایی تاسیسات و تخصیص اعتبارات

تکمیل محور اردبیل – مشگین شهر با جابجایی تاسیسات و تخصیص اعتبارات