مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 25 تیر 1400 ساعت 10:102021-07-16سياسي

مسئولان در عرصه واکسیناسیون کرونا تلاشی جهادی داشته باشند


از مسئولان بهداشت و درمان می خواهم که در عرصه واکسیناسیون افراد 50 سال به بالا و 40 سال به بالای دارای بیماری های خاص و سپس واکسیناسیون عمومی تلاشی جهادی داشته باشند.

- ایسنا/بوشهر امام جمعه بوشهر گفت: از مسئولان بهداشت و درمان می خواهم که در عرصه واکسیناسیون افراد 50 سال به بالا و 40 سال به بالای دارای بیماری های خاص و سپس واکسیناسیون عمومی تلاشی جهادی داشته باشند.

آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری در پیام آدینه این هفته، یکی از فضائل اخلاق اجتماعی اسلامی را داشتن روحیه و رویه انصاف برشمرد و آن را به معنای رعایت مساوات و برابری در رفتار با دیگران و پرهیز از تبعیض در روابط اجتماعی دانست.

وی با بیان اینکه انصاف برترین ویژگی انسان ها محسوب می شود، تصریح کرد: یکی از آثار انصاف محبوبیت مردمی، کسب عزت الهی و وحدت اجتماعی است.

امام جمعه بوشهر ضمن تسلیت بیست و هفتم تیر مطابق با هشتم ذی الحجه سالروز شهادت امام باقر (ع)، خاطرنشان کرد: آن امام بزرگوار در شرایط خاص تاریخی، عهده دار امامت شد و از تحول سیاسی تغییر حکومت بنی امیه به بنی عباس استفاده کرد و علوم و معارف اسلامی را که در حال نابودی و تحریف بود، احیا کرد و مدرسه بزرگ جهانی مکتب اهل بیت علیهم السلام را پایه گذاری کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئولان در عرصه واکسیناسیون کرونا تلاشی جهادی داشته باشند

مسئولان در عرصه واکسیناسیون کرونا تلاشی جهادی داشته باشند