مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 25 تیر 1400 ساعت 10:102021-07-16سياسي

شورای نگهبان باعث تداوم نظام اسلامی شده است


امام جمعه مهدی شهر با بیان اینکه اگر شورای نگهبان نبود از نظام اسلامی چیزی باقی نمی ماند، گفت: اگر شورا نبود غرب زده ها کشور را تقدیم دشمنان می کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام محمد بارانی در خطبه های نماز جمعه این هفته مهدی شهر به میزبانی مصلی نماز جمعه این شهر با بیان اینکه 26 تیرماه 59 با حکم امام خمینی (ره) شورای نگهبان تأسیس و از بدو آن تاریخ، حملات علیه آن آغاز شد، بیان داشت: روشنفکران غرب زده در آن تاریخ که نمی دانستند جمهوریت نظام در کنار اسلامیت آن است و اگر بخواهد اسلامیت باقی بماند، قوانین باید مطابق شرع مقدس اسلام باشد از ابتدا به شورای نگهبان حمله کردند حال آنکه باید پرسید و چه کسی می تواند عدم انحراف در قوانین را جز شورای نگهبان به درستی بیان کند؟ وی افزود: فقهایی که در شورای نگهبان هستند، انسان هایی دارای صلاحیت محسوب می شوند لذا امام خمینی (ره) فرمودند من به آقایان هشدار می دهم که توهین به فقهای نگهبان خطرناک است و همیشه انحرافات کم کم وارد نظام شده و آن را از درون نابود می کند، لذا شورای نگهبان حافظ اسلام و قانون بوده و مورد تایید ما است.

امام جمعه مهدی شهر گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز فرمودند همچنان که شورای نگهبان مورد تایید ما است، باید مظهر اعتماد نیز باشد چرا که وجود این شورا، امری حیاتی اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شورای نگهبان باعث تداوم نظام اسلامی شده است

شورای نگهبان باعث تداوم نظام اسلامی شده است