مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 25 تیر 1400 ساعت 06:352021-07-16فرهنگي

شاخص های وزیر ارشاد از منظر یک ناشر: انقلابی، خلاق و گیوه ور کشیده باشد


مدیر مؤسسه قدرولایت ضمن اشاره به لزوم انتخاب وزیر ارشادی شایسته در دولت سیزدهم گفت: امید داریم شاهد وزیری پا به کار و باصطلاح گیوه ور کشیده، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس، اینکه چه کسی وزیر ارشاد شود، حتماً مهم است؛ چون جهان، ایران را به فرهنگ و هنرش می شناسد.

برای مردم هم مهم است؛ چون وزارت ارشاد در حرکت و تصمیم ساختارهای دیگر فرهنگی مثل حج و زیارت، فرهنگ و ارتباطات، شورای فرهنگ عمومی و بریده اند و نهادها و سازمان های فرهنگی و هنری در خواب خرگوشی بوده اند.

  در ذیل اسامی مطرح و رزومه آنان در آن یادداشت سعی نشده تا کارنامه آنان از منظر تخصصی و کارشناسی و دست اندرکاران که با این سازمان ها و نهادها و تشکیلات مرتبط بوده اند مورد بررسی و کنکاش قرار گیرد تا مشخص شود این افراد در حیطه مسئولیت محدود خود چه تحول آفرینی و مصدر چه اقدامات انقلابی بوده اند که این اعتماد بوجود آید که می توانند سکان فرهنگ انقلاب را نه تنها در ایران که در منطقه و جهان به دست گرفته و چهره واقعی فرهنگ ناب اسلامی ایرانی را با همه ابعادش نشان دهند.

آیا اینان قادر به این نمایش عظیم کارآمدی فرهنگ اسلامی و ایجاد سبک زندگی آن در جامعه هستند؟ از کسانی سئوال کنید که با این آقایان در دوره مسئولیت آنان بواسطه کار فرهنگی و انقلاب درگیر و مرتبط بوده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شاخص های وزیر ارشاد از منظر یک ناشر: انقلابی، خلاق و گیوه ور کشیده باشد

شاخص های وزیر ارشاد از منظر یک ناشر: انقلابی، خلاق و گیوه ور کشیده باشد