مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 25 تیر 1400 ساعت 06:152021-07-16حوادث

ایستگاه هواشناسی در منطقه چهارباغ دایر می شود


مدیرکل منابع طبیعی استان سمنان، همکاری و هماهنگی دو استان سمنان و گلستان را برای پیشگیری از حریق مراتع و جنگل ها ضروری دانست و از ایجاد ایستگاه هواشناسی در منطقه چهارباغ خبر داد.

- ، جعفر مرادی حقیقی صبح آدینه در دیدار با فرماندار، مدیرکل منابع طبیعی و مدیرکل هواشناسی و مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گلستان به میزبانی روستای چهارباغ مرز بین شاهرود و استان گلستان ضمن بیان اینکه تقویت تیم حفاظت شهرستان با انجام گشت ها در جنگل های سوزنی مؤثر بوده است، ابراز داشت: با توجه به اینکه مراتع و جنگل منطقه چهارباغ بارها طعمه حریق قرارگرفته لذا این مهم می طلبد تا برای پیشگیری از آتش سوزی جنگل هماهنگی های بیشتری بین دو استان انجام شود.

وی ضمن بیان اینکه قسمت سیاسی منطقه چهارباغ و شاهکوه برای استان گلستان و فقط منابع طبیعی آن در حوزه شاهرود است که طی 24 ساعته منابع طبیعی شاهرود از آن حفاظت می کند، افزود: با توجه به نقش و اهمیت این محدوده نیروهای حفاظتی دو استان در کمک به همدیگر نباید دریغ کنند.

مدیرکل منابع طبیعی استان سمنان بابیان اینکه وجود یک خودرو شاسی بلند در منطقه ضروری است، ابراز داشت: به این منظور یک خودرو با کل امکانات در چهارباغ تا پاییز به طور شبانه روز برای پیشگیری از حریق باید مستقر شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایستگاه هواشناسی در منطقه چهارباغ دایر می شود

ایستگاه هواشناسی در منطقه چهارباغ دایر می شود