مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 25 تیر 1400 ساعت 05:152021-07-16سياسي

ضرورت ایجاد شبکه ملی آب / یزدی ها پیشتاز مقاومت در برابر سختی ها


نماینده مردم مشهد و عضو کمیسیون بهداشت به لزوم ایجاد شبکه ملی آب اشاره کرد و گفت: شما یزدی ها پیشتاز مقاومت در برابر سختی ها هستید.

- ایسنا/یزد نماینده مردم مشهد و عضو کمیسیون بهداشت به لزوم ایجاد شبکه ملی آب اشاره کرد و گفت: شما یزدی ها پیشتاز مقاومت در برابر سختی ها هستید.

سید امیر حسین قاضی زاده هاشمی پنجشنبه شب در نشست با فعالان سیاسی، فرهنگی و اجتماعی یزد، مسئله آب را مسئله امروز کل فلات ایران دانست و ابراز کرد: متاسفانه جمعیت ما از مناطقی که تنش آبی نیز ندارند به دلیل توجه نکردن به زیرساخت های اشتغال و امکانات آنان، به مناطقی که تنش آبی دارند مهاجرت کردند.

وی با اشاره به همزیستی سه هزار ساله یزدی ها با کم آبی، گفت: باید شبکه ملی آب در کشور مانند شبکه گاز و برق ایجاد شود تا بتوان مدیریت بهتری روی این موضوع صورت گیرد، البته در موضوع آب یزد باید طرح هایی تعریف شود که منافع استانها تامین شود نه اینکه بین مردم دو استان دعوا ایجاد کنیم.

نائب رییس سابق مجلس اضافه کرد: در یزد که دچار کمبود آب است و منابع آب شور در حال نابودی منابع آب شیرین است، شرکت های دانش بنیان می توانند با هزینه ای کمتر از هزینه خط لوله آب، آب را لب شور کرده و در اختیار صنایع قرار دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت ایجاد شبکه ملی آب / یزدی ها پیشتاز مقاومت در برابر سختی ها

ضرورت ایجاد شبکه ملی آب / یزدی ها پیشتاز مقاومت در برابر سختی ها