مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 24 تیر 1400 ساعت 11:152021-07-15دانش

امکانات تکنولوژی های جدید را برای هدایت مدارس به مدیران دیکته می کند


مشاور معاون آموزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و استاد دانشگاه خوارزمی گفت: امکانات به مدیران مدارس دیکته می کند که با استفاده از تکنولوژی های جدید به هدایت مدرسه بپردازند.

- ایسنا/اردبیل مشاور معاون آموزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و استاد دانشگاه خوارزمی گفت: امکانات به مدیران مدارس دیکته می کند که با استفاده از تکنولوژی های جدید به هدایت مدرسه بپردازند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عبدالرحیم نوه ابراهیم24 تیر در ارتباط مجازی با دومین همایش ملی مدرسه آینده در دانشگاه محقق اردبیلی تصریح کرد: مدرسه یک سازمان اجتماعی است که در آن عناصر مختلفی در حال فعالیت هستند.

این استاد دانشگاه با بیان اینکه مقررات و آیین نامه ها به رهبری و هدایت مدارس کمک می کند، تصریح کرد: وقتی از آینده مدرسه صحبت می شود باید تمام عناصر فعال در مدارس مورد تجزیه و تحلیل قرار بگیرد.

وی با بیان اینکه کرونا به ما درس بزرگی داد که باید آینده مدرسه را واقع بینانه تر ببینیم، تشریح کرد: مدیران مدارس علاقمند هستند که مدارس اثربخش بوده و با حداقل امکانات، حداکثر اثربخشی را داشته باشند.

مشاور معاون آموزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و استاد دانشگاه خوارزمی ادامه داد: مدیریت مدارس در آینده از حالت سنتی به حالت پویا و کارآمد تبدیل خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امکانات تکنولوژی های جدید را برای هدایت مدارس به مدیران دیکته می کند

امکانات تکنولوژی های جدید را برای هدایت مدارس به مدیران دیکته می کند