مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 تیر 1400 ساعت 17:552021-07-14سياسي

اجرای مانور سلامت در بقاع متبرکه گیلان


مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان با اشاره به اجرای طرح مانور سلامت در بقاع متبرکه استان گفت: این طرح با هدف ترویج فرهنگ وقف در حوزه سلامت و غربالگری زائران و مجاوران بقاع متبرکه از نظر سلامت جسمانی در دهه ولایت اجرا می شود.

- ایسنا/گیلان مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان با اشاره به اجرای طرح مانور سلامت در بقاع متبرکه استان گفت: این طرح با هدف ترویج فرهنگ وقف در حوزه سلامت و غربالگری زائران و مجاوران بقاع متبرکه از نظر سلامت جسمانی در دهه ولایت اجرا می شود.

حجت الاسلام ستار علیزاده امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به رعایت توصیه های بهداشتی در بقاع متبرکه استان در ایام مذهبی و در حین برگزاری مراسم دینی و ملی، اظهار کرد: از زمان شیوع ویروس کرونا محوطه، صحن و ضریح بقاع متبرکه به صورت روزانه ضدعفونی شده است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان با اشاره به اینکه از ابتدای شیوع ویروس کرونا 15 کارگاه تولید ماسک در بقاع متبرکه استان راه اندازی شده است، افزود: اوقاف و امور خیریه گیلان از نخستین روزهای مقابله با کرونا در بقاع متبرکه استان و مناطق محروم اقدام به توزیع ماسک، دستکش، محلول ضدعفونی، بسته های معیشتی کرده است.

وی خاطرنشان کرد: همکاری با مراکز درمانی در حوزه تامین اقلام بهداشتی مانند دستکش، گان و ماسک، مواد ضدعفونی کننده از م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای مانور سلامت در بقاع متبرکه گیلان

اجرای مانور سلامت در بقاع متبرکه گیلان