مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 تیر 1400 ساعت 13:352021-07-14سياسي

50 نقطه هرمزگان تحت پوشش فرستنده های دیجیتال قرار می گیرند


پوشش رادیویی و تلویزیونی دیجیتال در 50 نقطه استان هرمزگان با راه اندازی فرستنده های جدید دیجیتال به ویژه در شهرستان بشاگرد و کوشا احمدی شهرستان حاجی آباد توسعه می یابد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، تفاهم نامه همکاری میان استانداری هرمزگان و معاونت توسعه و فناوری رسانه سازمان صداوسیما، توسط دکتر فریدون همتی استاندار هرمزگان و رضا علیدادی معاون توسعه و فناوری رسانه سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران، امضا و مبادله شد.

دکتر فریدون همتی در نشست با رضا علیدادی معاون توسعه و فناوری رسانه سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران با اشاره به اهمیت تولید و پخش برنامه های رادیویی و تلویزیونی با پرداختن به فرهنگ مناطق مختلف استان ها، عنوان کرد: تنوع فرهنگی، از زیبایی های کشورمان محسوب می شود و هرکدام از آنها یک فرهنگ قوی هستند که فرهنگ ملی ما ایرانیان برگرفته و متشکل از آن است.

وی ادامه داد: پرداختن و توجه به فرهنگ مناطق مختلف، قدرت دفاع فرهنگی کشور در برابر تهاجم فرهنگی بیگانگان را افزایش می دهد و سازمان صداوسیما از مجموعه های مهم و تاثیر گذاری است که می تواند در این میدان نقش آفرینی کند.

استاندار هرمزگان با اشاره به لزوم تولید و رساندن محتوای رسانه ملی به مناطق مختلف جغرافیایی در کشور، افزود: با توجه به تغییر و تحو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

50 نقطه هرمزگان تحت پوشش فرستنده های دیجیتال قرار می گیرند

50 نقطه هرمزگان تحت پوشش فرستنده های دیجیتال قرار می گیرند