مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 تیر 1400 ساعت 12:452021-07-14اقتصادي

سازه های آبخیزداری ضامن جان دو قنات در درمیان شد


رییس اداره منابع طبیعی درمیان اظهار کرد: اجرای سازه های آبخیزداری در شهرستان درمیان دو قنات را احیا می کند.

- ایسنا/خراسان جنوبی رییس اداره منابع طبیعی درمیان اظهار کرد: اجرای سازه های آبخیزداری در شهرستان درمیان دو قنات را احیا می کند.

امان الله مرادی، امروز چهارشنبه 23 تیرماه از اتمام دو سازه آبخیزداری در این شهرستان خبر داد و گفت: عملیات اجرایی سازه سنگ و ملات سرریز در بالا درست قنات نصرآباد روستای نگینان حوزه فخرود به پایان رسید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: برای اجرای این سازه بیش از 240 میلیون تومان هزینه شده است که علاوه بر احیای قنات روستای پایین دست بیش از 300 نفر از مزایای آن بهره مند می شوند.

رییس اداره منابع طبیعی درمیان با اشاره به لزوم اجرای بیشتر این سازه ها برای نجات جان قنات ها بر اثر خشکسالی ادامه داد: یک سازه دیگر نیز با حجم خاکریز 21 هزار متر مکعب در روستای دره عباس با اعتبار 550 میلیون تومان احداث شد.

مرادی، این سازه نیز یک قنات را در روستای پایین دست تحت تاثیر قرار می دهد که 60 خانوار از آن بهره مند می شوند، گفت: این سازه با مشارکت بنیاد علوی در حوزه فخرود اجرا شده است که با توجه به مشارکت مطلوب بین این بنیاد و اداره منابع طبیعی این مشارکت ها ادامه خواهد داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سازه های آبخیزداری ضامن جان دو قنات در درمیان شد

سازه های آبخیزداری ضامن جان دو قنات در درمیان شد