مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 تیر 1400 ساعت 05:102021-07-14اقتصادي

چند روز گذشته خاموشی برنامه ریزی شده نداشته ایم


مدیرعامل توانیر با تاکید بر این که درچند روز گذشته خاموشی برنامه ریزی شده در بخش خانگی نداشته ایم، گفت: در موضوع مدیریت مصرف، کارهای کوچک که به صورت جمعی انجام شود، - مدیرعامل توانیر با تاکید بر این که درچند روز گذشته خاموشی برنامه ریزی شده در بخش خانگی نداشته ایم، گفت: در موضوع مدیریت مصرف، کارهای کوچک که به صورت جمعی انجام شود، آثار بسیار بزرگی به جا می گذارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد حسن متولی زاده امروز در یک برنامه تلویزیونی اظهار کرد: طول شبکه های برق ایران حدود 25 برابر دور کره زمین است که این شبکه ها همواره در معرض حوادثی مانند برخورد شاخ و برگ درختان، تصادف اتومبیل با تیرهای برق و.

قرار دارند که باعث بروز خاموشی های ناخواسته می شوند.

متولی زاده خاطرنشان کرد: به جز مواردی که ناشی از حوادث در شبکه بوده است، درچند روز گذشته خاموشی برنامه ریزی شده و عمومی در بخش خانگی نداشته ایم.

مدیرعامل توانیر با تقدیر از همکاری خوب و موثر همه رسانه ها و به ویژه صدا و سیما خاطرنشان کرد: برق کالایی از تولید به مصرف است به طوری که هر کار کوچکی، بلافاصله اثر خود را در شبکه برق نشان می دهد.

متولی زاده ادامه داد: به طور مثال اگر مشترکانی که از کولر گازی استفاده می کنند، درجه کولرهای گازی خود را به جای 18 روی 25 تنظیم کنند، 20 درصد از مصرف برق کاه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چند روز گذشته خاموشی برنامه ریزی شده نداشته ایم

چند روز گذشته خاموشی برنامه ریزی شده نداشته ایم