مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 تیر 1400 ساعت 04:352021-07-14اقتصادي

تأمین اعتبار 900 میلیارد تومانی برای پروژه سد مخزنی عمارت


برای پرداخت بدهی پیمانکاران، مشاوران و جابه جایی روستاها در محدوده سد مخزنی عمارت، مبلغ 900 میلیارد تومان تأمین اعتبار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، اکبر بهنام جو صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به جلسه خود با معاون رییس جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور، برای پرداخت بدهی پیمانکاران، مشاوران و جابه جایی روستاها در محدوده سد مخزنی عمارت، مبلغ 900 میلیارد تومان تأمین اعتبار شد که به زودی در اختیار دستگاه های مرتبط قرار می گیرد.

پیگیری ها برای تأمین اعتبار پروژه پایاب سد خداآفرین وی افزود: همچنین اجرای شبکه های آبیاری فرعی و سامانه نوین آبیاری پایاب سد خداآفرین که به عنوان یکی از بزرگترین طرح های محرومیت زدایی روستایی در مناطق کم برخوردار بعد از انقلاب در استان اردبیل بوده که از پیشرفت فیزیکی94 درصدی برخوردار است و به 1400 میلیارد تومان اعتبار مالی دیگر نیاز دارد.

استاندار اردبیل ادامه داد: از این مبلغ، 800 میلیارد تومان از محل بهره گیری از قانون بودجه 1400، فروش اراضی سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل، اراضی عودت داده شده شهرک گلخانه ای به شرکت شهرک های کشاورزی و 100 میلیارد تومان نیز از محل فروش اراضی شرکت آب منطقه ای اردبیل در حال پیگیری و تأمین اعتبار هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تأمین اعتبار 900 میلیارد تومانی برای پروژه سد مخزنی عمارت

تأمین اعتبار 900 میلیارد تومانی برای پروژه سد مخزنی عمارت